Mijn meest indrukwekkende ervaringen - Reisverslag uit Wormerveer, Nederland van Nico Egdom - WaarBenJij.nu Mijn meest indrukwekkende ervaringen - Reisverslag uit Wormerveer, Nederland van Nico Egdom - WaarBenJij.nu

Mijn meest indrukwekkende ervaringen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nico

30 Oktober 2009 | Nederland, Wormerveer

1- Mijn afscheid op schiphol en te zien wat het anderen schijnbaar doet als ik zolang wegga.

2- De zonsopkomst op de berg Emei Shan

3- 117 hits op mijn blog bij de publicatie van 30 november

4- De vertrekken waar de huidige Dalai Lama woonde

5- De Mount Everest steeds dichterbij te zien komen op de rit ernaartoe. En het panorama van de Himalaya

6- Publicatie 7 december 133 hits op mijn blog

7-Bij de trekking door de Himalaya hoe alle mensen ondanks het keiharde en basale leven in de bergen, de druk van het toerisme, zo aan het einde van het seizoen en met die enorme winterhardheid nog altijd zo vriendelijk zijn. Daardoor krijg je van hun altijd een warme handdruk, letterlijk en figuurlijk.

8-Als een draaimolen naar de landingsplek bij paragliding

9-Het aanschouwen van de uitglijder van de Italiaan over een ijsmassa en niet kunnen ingrijpen. (rondje Annapurna)

10-Het weinige dat mensen soms kunnen hebben en hun leven draaiende weten te houden met inbegrip van hun normen en waarden en gastvrijheid.

11-Dat als je onbevangen op reis gaat er voor elk probleem vanzelf een oplossing lijkt te worden aangedragen.

12-143 hits bij mijn publicatie van Chitwan op 7 februari

13-De woorden "beautyfull" van een 8 jarig meisje bij het zien van de foto van mijn moeder.

14-Varend langs de Gangges en de lijktverbrandingen zien met wat daaraan vooraf gaat.

15-De rust die je overvalt als je vanuit India in Laos binnenkomt en die verschrikkelijk aardige mensen

16-Hoe de Cambodjanen kunnen overleven met en naast elkaar na hun verschrikkelijke ervaring met de Rode Khmer

17-Dat mijn zoon met mij mee wil reizen en dat wij dat gaan doen vanaf 2 mei in Vietnam

18-Het hele decor van de stad Angkor met de Angkor Wat als hoogtepunt

19-Het reizen met mijn zoon en alle mensen die wij daarbij ontmoeten

20-Het uitzicht van Hu Lang Bay en dat ik al zo lang naar een dergelijk gebied uitkijk

  • 30 Oktober 2009 - 09:36

    Gaby:

    Hoi lieve broer, neem je deze foto ook mee naar china? hoef er alleen nog een nummer onder geplaatst te worden.
    Tot zondag.

  • 30 Oktober 2009 - 16:33

    Henk Kraak:

    Die foto, Nico, eh je ziet er best wel desperaat uit vind ik, en je bent nog niet eens op reis. Stetson op en Peterson pipe in de mondhoek zou misschien een verbetering zijn.
    Ik wens je een fantastische reis. We gaan het volgen, dan hoeven we zelf niet, kunnen we gewoon blijven rieten.

  • 31 Oktober 2009 - 18:29

    Jaap De Boer:

    Nico, zo onflatteus is die foto nou ook weer niet. Op een oud personeels pasje van mij stond een veel ergere.
    Voor het geval je woensdag al niet meer komt: "Een prachtige reis toegewenst met een behouden thuiskomst. Geniet er ten volle van."

  • 01 November 2009 - 20:21

    Ron:

    Nico,

    Heel veel plezier op je reis.

    gr Ron

  • 08 November 2009 - 21:27

    Arno Ten Seldam:

    Hoi Nico,

    Wij missen nodg wat!! Waar is die kano?? Past nog makkelijk op je rug erbij!! Een hele goede reis en tot kano's. Daan, Stijn en Arno

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wormerveer

Nico

Actief sinds 27 Okt. 2009
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 97276

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2023 - 05 November 2023

Japan, oriëntaals genoegen

25 Oktober 2017 - 12 November 2017

Hartelijk en warm, menselijk Jordanië

22 Juli 2017 - 29 Juli 2017

IJsland here we come

01 November 2016 - 23 November 2016

Peru here we come

10 November 2009 - 23 Mei 2010

Puur, Natuur, Cultuur

Landen bezocht: