meer foto's - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Nico Egdom - WaarBenJij.nu meer foto's - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Nico Egdom - WaarBenJij.nu

meer foto's

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

13 April 2010 | Cambodja, Phnom-Penh

Beste volgers,
Door een storing aan de laptop kon ik niet alle foto's plaatsen. Dat probleem is nu opgelost.
Groeten,
Nico

• 13 April 2010 - 07:10

Josta:

Wauw, het kortste verhaal ooit;)

Schitterende foto's weer hoor!

• 13 April 2010 - 10:53

MARELS:

Je kan het echt een kort verhaal!!!!!!!!!!!!!

• 13 April 2010 - 16:55

Jean:

Hallo Nico,
    Mooie foto's! Alleen zou ik als ik jou was het plaatsen van zelfportretten maar achterwege laten. Je hebt al genoeg problemen met de autoriteiten gehad, is 't niet? Als iemand uit de geestelijke gezondheidszorg met verantwoordelijkheids-gevoel jouw portret ziet, moet je vrezen, dat je op je volgende bestemming wordt opgepakt en op een veilige plaats in behandeling wordt genomen. Dat lijkt me niet een uitje waar jij je vrijwillig voor zou opgeven. Bovendien: je wilt in mei toch ook weer thuis vriendelijk onthaald worden??

Groet,
    Jean

• 13 April 2010 - 18:47

Yvonne:

Hoi Nico

Leuk !! wij vragen jij draait.
    prachtige foto,s zien we waar je het over hebt.

groetjes Yvonne

• 14 April 2010 - 19:34

Rosa:

WOW nico! Wat zijn het toch mooie plaatjes! Om jaloers op te worden... Je kunt wel een boek uitgegeven als je thuis bent ;)
    Geniet x 1000 maar dat doe je! Liefs Rosa

• 15 April 2010 - 14:24

Wim En Fiet:

Hoi Nico,je foto,s weer bekeken hoor!Je ziet er zelf nog een beetje gehavend uit,maar het meeste is al weer weg.Verder zijn het weer mooie plaatjes.
    Nog een mooie tijd gewenst,en groetjes van ons,en doe voorzichtig!!!!

• 17 April 2010 - 10:42

Suzy Wols Van Der Wel:

Heeey poepiebruine Nederlander! Nou ik heb je laatste verslag gelezen;) het duurde me verrassend korter dan normaal! Leuk om je ff gesproken te hebben via Skype! Cambodja- Zweden is toch een heel aparte skype ervaring! Ik ga meteen je pre-verhaal lezen!
    Kusss Nichtje